איפכא עם ילדי הצוותים הרפואיים בבית הספר פרנקל

מראשית ימי הקורונה שנחתו עלינו, אנו מגיעים לבית הספר פרנקל להעביר סדנאות לילדי הצוותים הרפואים בשלל גילאים, את כל זה מארגנים מינהל חינוך ירושלמי ועמותת לביא, יחד עם פעילים מלב אחד והתעוררות.
ברוח איפכא, אנחנו בונים מערך פעילויות של אתגרים מבוססי מיומנויות במיוחד למסגרת מיוחדת זו ומתבססים על מודל הלימודים שפיתחנו עבור ויחד עם בתי הספר בפסגת זאב.
בכל שבוע, ניתנים לילדים שני פרוייקטים יצירתיים, המזמנים פיתוח של מיומנויות כמו: שיתוף פעולה, חשיבה עצמאית וחשיבה רפלקטיבית.
המדריכים מדי פעם מתעדים את התוצרים את הילדים בפעולה בוידאו ובתמונות.


אתגר ברוריה – לחתלתולה המתוקה שהסתובבה לנו כאן בפרנקל, הוחלט פה אחד על ידי הילדים ששמה יהיה בישראל "ברוריה". חשבנו יחד איזה בית ברוריה תאהב ויתאים לה. לאחר המחקר, התחלנו בעבודת ייצור הבית, יצאו מגוון של בתים מקוריים. הזמנו שופטים שהם חתולים מהמקצוע (חתולה מהנדסת, חתול אדריכל, חתולה מעצבת ועוד) לשפוט איזה בית הוא המנצח .


ימי גינה – דוד, הנגר הדיגיטלי שלנו, הגיע לאיפכא להכין באמצעות חיתוך לייזר- כלים לעבודה בגינה לכל הילדים ! כפות ומגרפות שהילדים יוכלו גם לעצב ולצבוע.
בסרטון תוכלו לראות את תהליך ההכנה. חיתוך בייזר זה תמיד מהפנט ויש גם אפרים שמיר ברקע.


אקוט– הפסקה מאתגרים וההרכב אקוט הגיע לשמח את כולם ולעשות הופעה, בימים שכל ההופעות בעולם התבטלו. כולם שמרו מרחק והיה נפלא ומתוק במיוחד. הנה טעימה…


אתגר שוק פסח – בנינו יחד ועיצבנו דוכנים למכור בשוק פסח הדמיוני !
סרטון מתהליך ההכנה ובסיומו הילדים נותנים טאצ' אישי לדוכן.

סרט פסח -הסיפור האמיתי !
סיפור יציאת מצרים כפי שלא ראיתם אותו עדיין….מסופר ומצוייר ע"י הילדים.
כל קבוצה קטנה, קיבלה קטע מהסיפור, ובמשך יום אחד אספנו ציורים והקלטות תוך שאנו מתרגלים מיומנויות כמו שיתוף פעולה וחשיבה רפלקטיבית.

הסרטון מוקדש בתודה גדולה לכל עובדי הרפואה ולמשפחות שלהם בכל רחבי הארץ.


בית לציפורים – אם כבר יש לברוריה בית גם לציפורים מגיע לחיות בסטייל

הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

אנו באיפכא מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות: ניווט באמצעות מקלדת האתר בהרצה ובשלבים מתקדמים של הנגשה מלאה. עזרו לנו להשתפר - נשמח לקבל משוב בטופס יצירת הקשר אודות מצב ההנגשה והמלצות. בברכה, צוות איפכא  
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות

  • ניווט באמצעות מקלדת
  • גוונים וניגודיות רגיל אפור שחור
  • גודל מסך וגופנים
  • הצג טקסט חלופי של תמונות
  • הדגשת סמן עכבר
  • כיבוי הנגשה