בהתאם למודל ההפעלה המייצר רצף בין שתי זירות הפעילות בתוך איפכא ובבית הספר, איפכא מציע דרכי ושיתופי פעולה שיאפשרו לכם – בתי הספר של פסגת זאב ושל הגבעה הצרפתית לקבל מגוון של כלים ומנגנוני תמיכה ויסייעו לכם לקדם את הפדגוגיה אליה אתם שואפים.

במרכז איפכא
קבוצות תלמידים מגיעות בליווי מחנכת מבית הספר לתהליך למידה באיפכא. תהליכי הלמידה הללו כוללים:

קורסי מייקינג

המתקיימים במרחבי איפכא מזמנים את התלמידים לתהליכי חקר, למידה פעילה, עבודה סדנאית ופרזנטציה. הקורסים נמשכים מספר שבועות במפגש פנים מול פנים אחת לשבוע. קורסים אלו מתקיימים במרחבי ניו מדיה, תלת מימד, תפירה, ונגרות דיגיטלית.

קורסי outdoor

המתקיימים במרחבי החוץ של איפכא מתמקדים בעבודת כפיים, פעילות ,odt
תהליכים רגשיים וחברתיים בהתאם למטרות ההוראה של המורה. בימים אלו אנו שוקדים על פיתוח מרחב החוץ על מנת לאפשר פעילויות נוספות בהתאם למטרות המרכזיות של איפכא בלמידה מבוססת מיומנויות.


בבית הספר
לכל בית ספר בפסגת זאב איפכא ייעד צוות המורכב ממומחה מרחב, רכזת פדגוגית ומלווה חינוכי-ארגוני. בזירה זו איפכא מציע כמה אפשרויות פעילות:


ליווי מנהלים

מרכז איפכא הצמיד לכל מנהל ומנהלת בפסגה מלווה חינוכי-ארגוני שיסייע בתכנון ובניית תכניות השינוי של בית הספר וייקח חלק משמעותי בהוצאתן מן הכוח אל הפועל. המלווה המקצועי והרכזת הפדגוגית עובדים באופן שוטף עם המנהלים על עיצובם המתמשך של תהליכי השינוי ועל ההתמודדות עם האתגרים השונים שעולים מתוכם.


השתלמויות חדרי מורים וסדנאות טכנו-פדגוגיות

צוות איפכא (רכזות ומלווים) מעביר את ההשתלמויות המוסדיות בשיתוף על מטרות התוכן וההנחיה יחד מנהלי בתי הספר, עם רכזי התקשוב והפדגוגיה הבית ספריים. בנוסף, איפכא מעביר סדנאות לצוותי הוראה סביב מטרות ממוקדות ועל פי צרכי בתי הספר שבפסגת זאב.


ליווי ופיתוח פדגוגי משותף

מומחה ורכזת מאיפכא מייצרים מרחב משותף עם צוותי ההוראה בשכונה לפיתוח תוכן פדגוגי הרלוונטי לצורכי ההוראה המשתנים של המורה. הליווי נעשה בבניה של שיעורים פיזיים בבית הספר, שיעורים מקוונים או מערכים שנבנים סביב פרויקט ארוך או קצר טווח.


קורסים ממוקדי מיומנויות ומייקינג

קורסים עצמאיים, אשר מועברים על ידי מומחי איפכא בשיתוף המורה, על ידי הגעה פיזית לבתי הספר או בלמידה מקוונת.

הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

אנו באיפכא מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות: ניווט באמצעות מקלדת האתר בהרצה ובשלבים מתקדמים של הנגשה מלאה. עזרו לנו להשתפר - נשמח לקבל משוב בטופס יצירת הקשר אודות מצב ההנגשה והמלצות. בברכה, צוות איפכא  
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות

  • ניווט באמצעות מקלדת
  • גוונים וניגודיות רגיל אפור שחור
  • גודל מסך וגופנים
  • הצג טקסט חלופי של תמונות
  • הדגשת סמן עכבר
  • כיבוי הנגשה