למידה מרחוק עם מערכת 365

ברוכים הבאים לסדרת הסרטונים שיצרנו באיפכא, לשימוש במערכת לימוד מרחוק של מייקרוסופט 365.

כל התלמידים והמורים במערכת החינוך זכאים לקבל את מערכת Office 365 Education, הכולל את Word, ‏Excel, ‏PowerPoint‏, OneNot, Microsoft Teams, וכן כלים נוספים לכיתה.
לכל מורה ותלמיד יש שם משתמש וססמא הכניסה נעשית דרך פורטל החינוך – ישראל לומדת וישנה האפוציה להוריד למחשב האישי את המערכת. כל המסמכים והישומיים מגובים בענן (ברשת) ומסתכרנים באופן אוטומטי.

היתרונות לללימוד מרחוק דרך יישום Teams :

ביישום Teams- "קהילות", יש אפשרות ליצור כיתה וידרטואלית של כיתת האם, כך שכל החומרי הלימוד של התלמיד נמצאת במקום אחד. הענן מאפשר מרחב מאורגן ומסודר בתיקיות ובערוצים ומאגד את כל חומרי הלימוד ההודעות והמטלות יחד. 

בניגוד לעבודה ביישומים מקומיים על המחשב הפרטי, העבודה בסביבת הענן של TEAMS זמינה לעבודה וללימוד בכל זמן ובכל מקום ומאפשרת לשתף קבצים (חומרי לימוד, שיעורי בית, טפסים) ולקבוע פגישות וידאו. המורה יכול להתעדכן במצב ההתקדמות של התלמידים, לדוגמה כאשר נשלחה מטלה מסוימת, ישנה אפשרות לראות האם תלמיד מסוים ראה אותה או הגיש בזמן אמת .
כל תלמיד יכול לראות רק את עצמו ואת סביבת העבודה שלו. רק המורות יכולות לראות את כל התלמידים, כך שהמערכת שומרת על פרטיות המשתמשים.

סרטוני ההדרכה של איפכא :

בסרטוני ההדרכה , נלך צעד אחר צעד ונלמד כיצד להשתמש במערכת בדרך הפשוטה והיעילה ביותר.
פה תוכלו למצוא את כל ההדרכות: https://bit.ly/3bZPJ0E

  1. כניסה למערכת:

2. הקמת צוות בTEAMS

3. היכרות עם הכיתה הוירטואלית

4.פרסומים בTEAMS

5. קבצים בTEAMS

6. מחברת הכיתה בTEAMS

7. היכרות עם מחברת הכיתה בTEAMS

8. סרגל כלים במחברת הכיתה בTEAMS

9. תוכן במחברת הכיתה בTEAMS

10. מחברת הכיתה – מקטעים

11. מחברת הכיתה – הפץ עמוד

12. מחברת כיתה – סקירת עבודות תלמידים

13. מחברת הכיתה – סיכום

14. יצירת טופס

15. המשך טפסים

16. מטלות

17. המשך מטלות

18. ציונים

19. הוספת כרטיסיות

20. MindMaster

הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

אנו באיפכא מחוייבים להנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות בהתאם לחוק ובאופן הטוב ביותר. פעלנו על מנת להפוך אתר זה לנגיש בהתאם לתקן ישראלי 5568.

מהו אתר נגיש?

אתר נגיש הנו אתר המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לגלוש בו, להבין את התוכן, להתמצא ולנווט בו בקלות ולבצע את הפעולות המתאפשרות באתר בקלות, זאת בהתאם לעקרונות וקווים מנחים שהוגדרו בסטנדרטים בינלאומיים ועוגנו לאחרונה בחקיקה.

כיצד להשתמש באתר

האתר הנוכחי תואם להצגה בדפדפנים מודרניים שונים ומותאם לצפייה בסוגי מסכים שונים לרבות מסכי סמרטפון וטאבלט. נעשה מאמץ לבנות את התוכן באתר באופן ברור וקריא תוך שימוש בשפה ברורה, כותרות וכותרות משנה ופסקאות. בקרוב יתמוך האתר בשימוש בתוכנת קורא מסך ובכך תושלם הנגישות לרמה AA. טפסי האתר כוללים עזרים למניעת טעויות בקלט ומאפשרים מעבר בין שדות באמצעות מקלדת. באתר אין שימוש באנימציה מהבהבת בכדי למנוע סכנת התקפים לחולי אפליפסיה. בצד ימין תמצאו את אייקון הנגישות - לחיצה עליו תפתח אפשרויות סיוע שונות המקלות על הניווט, ההתמצאות באתר והצפייה בתוכן. להלן עיקרי האפשרויות: ניווט באמצעות מקלדת האתר בהרצה ובשלבים מתקדמים של הנגשה מלאה. עזרו לנו להשתפר - נשמח לקבל משוב בטופס יצירת הקשר אודות מצב ההנגשה והמלצות. בברכה, צוות איפכא  
Ez accessibility wheelchair logo

נגישות

  • ניווט באמצעות מקלדת
  • גוונים וניגודיות רגיל אפור שחור
  • גודל מסך וגופנים
  • הצג טקסט חלופי של תמונות
  • הדגשת סמן עכבר
  • כיבוי הנגשה